Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel

20 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hier nog ff berichtje over mijn laatste paar dagen in Sydney ....

Vorige week donderdag weze surfen met een paar man van de groep. Wel echt moeilijk ... maar als het eenmaal een beetje lukt .... ben je meteen verslaafd

Vrijdags was het nog super weer dus hebben nog ff aan op Manly beach gelegen. Moet toch wat als je niks te doen hebt he ...haha!

In t weekend was het weer wat minder dus hebben we niet meer gedaan als in de hostel en in de kroeg gehangen. Ohja ook nog ff naar de bios geweest,

Maandag naar het vliegveld geweest om mijn vlucht om te zetten omdat dit telefonisch niet kon. Was zo geregeld en dag erna kon ik naar Auckland vliegen.

Sydney ... echt een super stad !! Super veel groen, schoon, altijd wat te doen. Echt een geweldige tijd gehad hier, maar aan ieder feest komt een eind. En aangezien ik niet zo'n stads mens ben had ik het ook wel gehad !!