Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Heyzzzz ... Ja leuk dat hier ff rond kijkt hoe mijn leventje vergaat zo aan de andere kant van de Aardbol !!

Vanaf 20 juni ben ik weer te begroeten in t Rozendorpje !!

Greetzz Roelie !!

Ps. Laat gerust een berichtje achter .....

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Die rote Profies .... !!!

06 Juli 2007

The End ... !!

23 Mei 2007

Westcoast .. !!

04 Mei 2007

Eastcoast ... !!

12 April 2007

Darwin ----> Townsville ....
Roel

Heyzzzz ... Ja leuk dat hier ff rond kijkt hoe mijn leventje vergaat zo aan de andere kant van de Aardbol !! Vanaf 20 juni ben ik weer te begroeten in t Rozendorpje !! Greetzz Roelie !! Ps. Laat gerust een berichtje achter .....

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 132169

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: