Eindelijk uit de Stad .... !!! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Eindelijk uit de Stad .... !!! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Eindelijk uit de Stad .... !!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roel

21 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Dinsdag middag samen het Rene het vliegtuig naar Auckland gepakt. Prima vlucht gehad, zaten bij de nooduitgang dus konden de benen lekker strekken. Aangezien ik nogal een slaap tekort had opgebouwd was deze vlucht dan ook zo voorbij.

Eenmaal op het vliegveld in Auckland had deze jongen het geluk van zijn leven. De mensen van de doune vonde mij er nogal verdacht uit zien. Wat er opneer kwam dat een heel goed gehumeerde man mijn backpack even binnenste buiten keerde. Nadat ik dus een uurtje later als Rene buiten stond was mijn goede indruk die ik van NZ had dus helemaal naar de klote !!

Woensdag met Rene een huur auto uitgezocht. Gaan samen met Jeroen en Stefan, 2 jongens die bij ons in de groep naar Australie zaten samen reizen. Een Mitsubishi Pajero moest het worden. Omdat deze op dit moment nog niet beschikbaar was moesten we doen met een Toyota Prada. Just for de record ... 3.0 V6

Donderdaag morgen was het dan eindelijk zover .... de stad uit ... het land in !!!
Nadat de we de auto ophaald hadden kon het avontuur dan echt beginnen !! Zijn meteen richting het noorden gereden. Echt geweldig wat voor natuur hier is .... zo divers niet normaal !!! Het ene moment rij je tussen de naaldbomen, dan soort tropische regenwoud, een wei vol met schapen ... niet te Fasse !!! Bergen, heuvels, vlakland, meertjes, riveren noem het maar op ... echt sjiek !! Omdat we een 4wd gehuurd hebben kunnen we dus eigenlijk op ieder plekje komen waar we willen, hierdoor ben ik dus helemaal in mijn element, hahaha ... al op aardig wat plekken geweest waar de normale mens niet komt .... hahaha !!

Na 90 mile beach met succes geheel met de Jeep afgelegd te hebben bereikte we gister het noordelijkste puntje van NZ, Cape Reinga !! Hier komen de Tasman zee en de Pacific oceaan bij elkaar, dit moest normaal meters hogen golven geven maar was nu niet het geval. Dit viel een beetje tegen maar het uitzicht was niettemin super !!

Vandaag weer terug naar Auckland gereden om onze uitgekozen Pajero op te halen ...
3.2 V6, semi automaat, notenhouten interieur, lerenbekleding, opendak, klimaat control, de hele SanteKraam ... leven van een backpacker gaat niet alleen over rozen ... hahaha

We zijn trouwens nu ook echt aan t backpacken, hebben een tentje gekocht dus slapen nu ook wel vaker gewoon ergens in de bossen. Een aangenamen verandering naar een paar muffe hostels.

Maar ik braai er weer een einde aan want ik word weer moe van mijzelf .... zorg ervoor dat er zo snel mogelijk foto's op komen ... accu is leeg !!

Grusse aus NZ von Roelie ... !!!

  • 21 Oktober 2006 - 14:19

    Hienk:

    Hi mate! 3.2 V6 vealt wal un bietje teage, aangezeen ge minimaal unne V8 wooj hebbe ;-) . Ma aas ik ut zoewe leas amuseerde geej ow wal. Amuseer ow nog.

  • 21 Oktober 2006 - 15:53

    Nicky:

    kessels alles goed doar
    sjieke verhallen maar dit is nog maar ut begin .
    hedde doar nog gen vrouwlie opgeschreven doar.
    kunde ow hiele moal laote goan met owwe v6 .
    doar zulle ze wal mier zand paai en zwolgse bosse als heej kunde ow de moter wer doar de moter kap jagge
    en dan noar de plaatselijke henraats.
    lees ut nog wal wat ge nog mei makt de groete

  • 23 Oktober 2006 - 07:49

    Ellen:

    Hee Roel!

    Gave foto's! Wat een mooie natuur. Je hebt het duidelijk goed voor elkaar daar.

    Veel plezier en hou ons op de hoogte van alles dat je meemaakt!


  • 23 Oktober 2006 - 17:27

    Mam:

    Hoi Roel

    Ziet er allemaal goed uit daar. Zijn mooie foto's en een sjieke car om mee te rijden zeg. Doe wel een beetje voorzichtig daar tegen die bulten op.

    groetjes pap en mam

  • 24 Oktober 2006 - 08:23

    Paul:

    Haha, verrassend daat ze ow d'r wer oetpikke beej de douane. Sjieke foto's. Zuut d'r moi oet doa in NZ.

  • 24 Oktober 2006 - 15:55

    Adje:

    yo regel die foto is die ge me belofdt he. als ge t nimmer zeker wet woa over t get daan belde ma ffkes

  • 24 Oktober 2006 - 18:26

    Joëst (va De Feer):

    heej Roels,
    sjiek dat ge ow good amuseert doar kel..den ierste daag al de airline fats zoepe is en goj start!magoed..amuseer ow nag en kblief ut aal volguh..by the way mate, nice pictures, keep up the good work!
    groetuh Joëst

  • 24 Oktober 2006 - 19:18

    Ruud:

    He jong,
    Alles goot doa, daat huur ik wal! Ut is toch inderdaad wal wer toevallig daat ze zon "onschuldig menke" deroet motte pakke beej de douane. Ik wiet trouwens zeker daat geej deen V6 door de boenders noa onder aant jage waas op die foto, ik zeej owwe kop al glundere door die veurroet!!! Probeer merge ok waat te vange met visse en daat geld natuurlijk ok waat betreft de vrolley wah! Greetz Ruud.

  • 25 Oktober 2006 - 16:36

    Gedistileerdeslokdrm:

    Uhhhh ni speciaal op de kaart noa de weag gezoog, (op die foto), geej kos wal ni wiez zien.. v6 nag ni op de kop ligge? Leipen toko

    Groete oet houteze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roel

Heyzzzz ... Ja leuk dat hier ff rond kijkt hoe mijn leventje vergaat zo aan de andere kant van de Aardbol !! Vanaf 20 juni ben ik weer te begroeten in t Rozendorpje !! Greetzz Roelie !! Ps. Laat gerust een berichtje achter .....

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 132326

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: