Weer wat nieuwe post .... - Reisverslag uit Reefton, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Weer wat nieuwe post .... - Reisverslag uit Reefton, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Weer wat nieuwe post ....

Door: Roelie

Blijf op de hoogte en volg Roel

23 November 2006 | Nieuw Zeeland, Reefton

Hi People !!

Hier weer ff een update van mijn leventje aan de andere kant van de wereld!

Ja waar waren we ook alweer .... Vorige week woensdag stond er een wandeltrack van 8 uur op ons te wachten in het Abel Tasman park. Met de Aqua Taxi naar het park gebracht waar de tocht kon beginnen !! Deze in slecht 6.5 uur afgelegd !! Het was super mooi, beetje afzien ... magoed " doa wurde mins va "

Verder die week nog naar het noordelijkste puntje van het zuidereiland geweest: Cape Farewell. Nog een schaapscheerders show geweest. Dit was trouwens wel lache en ook nog informatief !! Dus als iemand iets moeten weten hierover ... In t weekend in Christchurch rond gehangen. Beetje weze stappen en een weer een potje gegolfd.

Maandag van oostkust naar de westkust gereden door Arthurs Pass. Zeer vet ... weer een stukje "nieuwe" natuur gezien ! Links rechts vet hoge bergen ... hier en daar weer wat topjes met sneeuw !!

Dinsdag de Punaki Pancake Rocks en Blowhole's bezocht. Grappig gezicht die Pancake Rocks. Blowhole's vond ik echt sjiek ... zijn gaten onder in de rotsen en door het slaan van het water en het terug ketsen hiervan onstaat er een knal en lijkt het net of dat de rotsen waterspugen (zie Foto) !!

Verder heb ik niet zoveel gedaan omdat het weer hier toch niet altijd zo geweldig is !!

Greetz Roelie !!

Ps. de schandale v/d Peardemert velen mej wal n bitje teage !!!

• 23 November 2006 - 09:15

Olga:

Sjiek do jong.. bin echt jaloers!!

Perdemert waas erg sjiek!
    bart nog dun halve hook ondergekotst, en natuurlijk wiet te wers um ff no boete te goan!!

hoelang blievde nog in nz?
    Wist je dat mijn neefje ook daar zit? Roel? kijk maar ff op roelvermeulen.waarbenjij.nu.

dat wandelpad, was dat van beton??
    wandel ze nog!!
    x
    olga

• 23 November 2006 - 17:36

Ruud:

Yo Roellie,
    Heb ow vaanmerge nog gesproake, maa de foto's bevestige ow verhaal wal daat de natuur doa ech sjiek is! Vurral daat vrouwelijk schon daat doa op de betume paad langs de meulebeuk leet. Toch ni toevallig ut monster vaan Loch Ness waat doa oet de zieje kump gedreve of wal? :)
    Wages en Kessels, ut motto zal wal wer zien...alles kapot!!!
    Kel amuseer ow,

Groete oet Houteze!

• 23 November 2006 - 20:17

Grondlegger:

wow,echt vette fotos kel!zit der echt sjiek oet....amuseer ow nog dor wah!! en godde roel nog enne x bezeuken...?

• 26 November 2006 - 09:18

MR Spits USA:

Eeej spitse down under! Sjieke foto's man! Ik zit heer nou knolle gaar achter miene laptop oow foto's te bekieke haha. Mojje pletjes! Echter gen foto's gezeen van oow spannende verhalen laatst in de kroeg! Maar hoegst waarschienlijk zien die foto's het afdrukken ok ni weerd hahaha ;-)
    Vul plezeer doa nog kel! Spreken os!

• 26 November 2006 - 10:10

Seurenyfon:

RoellliiBoelli!
    Wat een schoonheid daaro...sjiek hur wat een natuur! Ej ma roelli gej het wal een vet huisfeest in Utrecht gemist..haj ik heer gehalde vant weekend! Geweldig....wah RubkeBoer, Peter, Haaki en Joepi!! hihi! En gej ok al gebungeejumpt huurde ik van Joep...enne boks droog gehalde?? hihi!
    Nou roeli geniet dor nog vaan wah!

x YFon!

• 28 November 2006 - 10:38

Biekie:

Roellie, kump meej wal een bekend veur die foto's en ut slechte weer doa. Kloete, mit moj weer is het doa nog sjieker. Alhoewel de watervallen nou wal moj zien dink ik of neet??

Veurdiel dat ge nix onderneemt door het slechte weer, ge kunt ier de kroeg in of d'n auto verkrachten op enne vettige bospaad, sjiek. Gudde noa schifahren doa, of led der te weinig sniej? Motte ma's kieke in Queenstown, ok een sjiek stadje um te fieste.
    Amuseer ow kel, de Gr.

• 29 November 2006 - 03:12

Marilene:

Hi roel!!

Alles goed na de Nevis?? :P I loved it!!
    keej, als je achter me staat, isset niet meer leuk!!!! ;) hahaha

c u!!!

greetz, mrln