Queenstown .... tijd voor wat actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Queenstown .... tijd voor wat actie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Queenstown .... tijd voor wat actie

Door: Roelie

Blijf op de hoogte en volg Roel

30 November 2006 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Omdat het zo'n slecht weer was op de Frans jozef Gletsjer vorige week vrijdag maar door gereden naar Queenstown. Prachtige rit door Mt Aspiring National park waar we weer nieuwe dingen hebben gezien !!

In Queenstown weer afgesproken met Tony en Rafael om weer een keertje een weekend door te zakken!
Queenstown ... echt het leukste plaatsje van heel Nieuw Zeeland. Heeft ook meer weg van een ski dorpje uit Oostenrijk ook weer niet zo gek want hier kun je in de winter ook skien !! Lekker druk hier met veel gezellig kroegje waar dan ook wel wat gebruik van hebben gemaakt !!

Magoed tijd voor actie ja ... Dinsdag stond River Canyoning op het programma !! Echt super vet ... komt er op neer survivelen door de river op. Van watervallen af jumpen, kabelbaantjes nemen ... abseilen ... lekker in de natuur bezig haha !!

Woensdag was het dan echt zover serieuze actie!! De Nevis was aan het wachten op ons !! Bungyjumpen vanuit een gondel 134 meter naar beneden !! Toen ik op het plateau stond om te springen dacht ik wel van: waar ben ik weer aan begonnen !! Magoed verstand op nul en springen ... super super vet !! Ze zeggen ook wel ... A sick mind is a joy forever !!

Na deze geweldige jump met z'n allen door gereden richting Frans Jozef. Op deze rit eindelijk kunnen genieten van het slechte weer !! Super veel en mooie watervallen overal !! Prachtig ! Ook nogal veel aquaplanning op de weg maar dit allemaal zonder ongelukken overleeft tot nu toe dan, haha !!

Vandaag onze rit verder voorgezet naar Frans Jozef. Weer was wel al beter maar nog steeds overal erg nat en glad of niet Tony, haha !! Na een scherpe bocht was er dus een ineens een "one lane bridge" met een aanstormende bus waar door we ff de ankers uit moesten gooien !! En als je dan zo'n goedkoope auto huurd met sliks er op dan gaat ie slippen he !! Bam daar hadden we onze vrienden onder onze Jeep hangen !!
Magoed niks ernstig en alles is al weer gefixt !!

Morgen dan eindelijk ons tripje over de Gletsjer ... weer of geen weer !!

Nou dit waren mijn avonturen tot dit moment wel weer !!

Greetz Roelie

  • 30 November 2006 - 09:35

    Mam :

    Roelie de tijd van je leven heb je daar. Wat beleef je toch super gave dingen zeg. Ben ontzettende benieuwd naar de dvd van je sprong maar daar zullen we nog wel een tijdje op moeten wachten als ik vanmorgen je mailtje las.

    Groetjes pap en mam

  • 30 November 2006 - 11:56

    Ruud:

    Kel,
    Hoevul kleuren hajde in de boks hange toen ge doa bove in deen gondel stond?!?! Echt sjiek! Ik zeej ut wal, deen Tony het nog noeit ovver de bospeej in Tiendere gejage! Doa lit tenminste bitje sniej, in Oesteriek kunne ze nog zowaat in de naakse pens rondloepe zo werm daat ut der nog is...
    Maa deurt ok nog efkes!

    Groete Ruud.

  • 30 November 2006 - 15:52

    Juupkuh:

    Nice picture roellie..
    Blief nag ma enne tied doa want heer is toch niks te beleve.. Wilde nag goan skieen in Nieuw Zeeland? Groete oet Lottum

  • 01 December 2006 - 09:33

    Funske:

    Zuut d'r good oet. 134 meater? Daat is wal waat anders as die buus beej de brouwereej.Ma ik huur wal daat 't doa good hed en daat is 't belangriekste.
    Vul plezeer nog doa.
    Groete Funske!

  • 02 December 2006 - 11:52

    Hienk:

    Gvd waat maakte geej toch allemoal mej! Waat hebbe weej heej un saai leave aas ik ut zoewe vergeliek, ik bin jaloers op ow. Ok de natuur is prachtig, ut liekt wal mej aasof ge ow in Lord of de Rings waant. K bin beneejd waat ge nog aal got doon, ma daat leas ik wal. Amuseer ow!
    Hienk

  • 03 December 2006 - 07:50

    Tony:

    Roelsss zit nu ff te kijken, maar waar moest ik dat zien voor die mooie jump met holruggetje etc... zie nu alleen maar een amateur die in zn broekschijt van angst... hahaha Kijk nog maar 1 keer goed op mijn siteje... Zie je in Syd gabber!!! Greatzzz Tony

  • 03 December 2006 - 13:24

    Linda (medelottumer):

    Hey Roel!

    Ik zag je toevallig bij Stefan (oudklasgenootje van mij) op de foto staan en kwam via hem op deze site terecht. Mooie verhalen en vette foto's. Je zult de Perdemert ook wel niet heel erg gemist hebben. Ik zit momenteel in Cambodja met John en onze site is www.lindaenjohn.waarbenjij.nu. Als je geinteresseerd bent tenminste :)... ben wel benieuwd naar je volgende verhalen. Heel veel plezier nog!!!

    Groetjes Linda Teluy

  • 06 December 2006 - 16:38

    Heine:

    Kel, sjieke fotos hedde gemaakt...ge begint al echt tenger te weere....maondag nog mer ff op ut snowboard gestoan in Bottrop...vet jong...

    duj kallum aan met die autos doa wah...hahahaha...kump good...

    mzzls heine

  • 11 December 2006 - 11:27

    Bekuil:

    Echt sjiek jong dat is evvul wat anders as survivelen op schoolkamp!
    ge zut now wal dukker de boks zowat vol hebbe gehad!
    hoelang duurde ut vurdat ge onder waar toch wal en aantal seconde over die 130 meter!

    kel amuseer ow doa!
    en maak nog vul sjieke dinge mej!
    Groetjes Bekuil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roel

Heyzzzz ... Ja leuk dat hier ff rond kijkt hoe mijn leventje vergaat zo aan de andere kant van de Aardbol !! Vanaf 20 juni ben ik weer te begroeten in t Rozendorpje !! Greetzz Roelie !! Ps. Laat gerust een berichtje achter .....

Actief sinds 07 Sept. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 132317

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2006 - 20 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: