Happy New Year .... en eindelijk weer op weg !! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roel Kessels - WaarBenJij.nu Happy New Year .... en eindelijk weer op weg !! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Roel Kessels - WaarBenJij.nu

Happy New Year .... en eindelijk weer op weg !!

Door: Roelie

Blijf op de hoogte en volg Roel

06 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Hey ya, je zou het bijna niet denken maar deze jongen heeft het nieuwe jaar ook gered !! En gaat weer gewoon verder om jullie te vervelen met mijn reisverhalen hahahaha !!

Ohja nog de beste wensen aan iedereen !!

Waar waren we ook alweer .... Terug komst in Sydney. Hier weer een hoop bekenden gezien, echt lache om van iedereen zijn reisverhalen te horen en de plannen van verder reizen!

Wat ik hier verder die paar weken heb gedaan ... in de kroeggehangen/ drankspelletjes gedaan/ op strand gelegen/
kerst en oud op nieuw gevierd ! En nog gebruik gemaakt van het zwembad/jacuzie/fitnis/sauna die een paar meiden bij een appartement hadden zitten !! Deze aardig meiden hebben mij ook een paar dagjes onderdak geboden omdat ik de 31 ons motel uit moest,Meert en Nous bedankt he !

1ste kerstdag ff op het strandgeweest waarna we gezellig met een groepje ons kerstdinee hebben opgegeten in de Botanic Gardens !! s'avonds hebben we ons lam liggen zuipen op t dakterras van t hostel !Had niet echt het kerstgevoel maar kan wel zeggen dat dit me ook wel beviel !!

2e Kerstdag moesten er ff wat knopen doorgehad worden n heb ik een auto gekocht! Wat allemaal met een grapje begon is toch serieus geworden. Niet echt de doorsnee backpacker auto ... maar 4 man plus bagage gaat er goed in !! Het geval was namelijk dat een paar deensescholieren naar huis toe moesten!! En na een inspectie van een monteur en 900 dollar van de koopprijs af was Roelie de eigenaar van deze Ford Fairmont !! Voor de Jongens: 4 liter V6, goede banden (235), cruise control, electrische ramen, klimate controle, boardcomputer !! S avonds moest deze koop natuurlijk wel weer ff gevierd worden haha !!

Tussen door alles voor de auto geregeld en toen was het alweer de 31ste !! 2 uur smiddaags in het park met n groepje van 30 man wachten op het groote geweld !! Zeer gezellig dagje !! Om 9 uur kindervuurwerk, ff een opwarmertje !! Toen iets voor 12 perfect geinstalleerd, eerst een paar honderd foto's gemaakt van het vuurwerk waarna we elkaar gelukkig nieuwjaar wenste hahaha !! Wat een vuurwerk niet normaal !! Brug bestond 75 jaar, extra vuurwerk, nog nooit zo'n mooi vuurwerk gezien!! Allen daarna kwamen we eigenlijk geen kroeg meer in omdat het overal zodruk was! Dus lag deze jongen om 4 uur redelijk nuchter in zijn bedje, is andere jaren wel een anders geweest, magoed kunt niet alles hebben hahaha !!

3 Jan was het dan echt tijd om uit Sydney te vertrekken!Begon hier toch wat teveel mensen te kennen hahaha. Samen met Tony en Rafael hadden we onze auto's vol met mede backpackers en zijn we in convoi richting melbourne gegaan. Ff een dagje in Canberra geweest .... wat een dooie stad ... niks te beleven maar omdat het de hoofdstad is moet je er wel ff geweest zijn !!
Verder nog een avond in een godverlegen dood plaatsje doorgebracht. Hier gezellig met echte lokaals een biertje gedronken, weer een leuke nieuwe ervaring!

Nu dan ff in Melbourne, maar nog niet veel van de stad gezien. Morgenvroeg voor een weekje met Tony en Andre een de Jeep naar Tasmanie !! Op aanraden van sommige mensen hoop ik dat dit zeer de moeite waard is hahaha !!

Nou dat was het wel weer, BIES BALT !!
Greetz Roelie

Ps. Jongens maak dur n sjieke weak vaan in Oestenriek wah !!

• 06 Januari 2007 - 11:00

Nous & Meert:

Roelie,
    Pleasure was all ours! ;p

Kussen

• 06 Januari 2007 - 13:02

Mam:

Roelie

Weer een mooi verhaal en mooie foto's van het vuurwerk in Sydney en je nieuwe auto maar je bent ze vergeten te verplaatsen naar onder je verhaal. Je hebt ze laten staan als eerste foto's. Geniet van je week in Tasmanie en dan maar aan het werk.

groetjes Pap en Mam

• 06 Januari 2007 - 13:37

Silke:

Gelukkig nieuwjaar!

Ik heb toen in Tasmanie samen met Yvonne de Overlandtrack gelopen. Echt supermooi! Maar de rest van Tasmanie schijnt ook erg de moeite waard te zijn. Veel plezier!

x Silke

• 06 Januari 2007 - 14:13

Bekuil:

hej jong gelukkig nej joar wah, dat ut nog ma en avontuurluk joar wurd vur ow! ge zit alt dat vuurwerk op den televisie ma um dat in ut echt te zeen liekt mej ok geweldig!
    amuseer ow doa in Tasmanie!
    en dan zej ik ut wal wir!
    groetjes paul & siena

• 06 Januari 2007 - 17:32

Hienk:

Sjiek daat ik dun urste waas den ow neejjoar winste, ma ik haaj mien sms ok extra precies op de gojjen tied gesteurd :-) . Ut veurwerk is ech sjiek doa, weej hebbe niks gezeen beej de alde lind, haha. Sjieken bak trouwes, goej ma's flink waat spriet op de zugers. Ik leas ut wal wer in waat veur avonture ge ow nou wer stort.
    Groete en nog vul plezeer doa,
    Niek

• 06 Januari 2007 - 21:31

Olga:

gelukkig nieuwjaar wha!!! Raar wha zo'n kerst op het strand??
    ik weet wal dak ow verteld heb dat tasmanie geweldig is, ma no ow indruk van nieuw zeeland hoop ik dat ut ow ni tegevalt!
    vul plezeer do wha!!
    x

• 08 Januari 2007 - 21:43

Marie...:

Zeker dat Tazzie de moeite waard is!!

Dinkte aan mien Holden Sign???

xxxxx

• 08 Januari 2007 - 21:47

Marie..:

Ohja,

Vergeat vurral Cradle mountain ni! Zoas ge op de foto's gezeen het, diek de mujte!!

• 14 Januari 2007 - 10:16

Ruud:

He jong,

Nog de beste wensen wah!
    Ik zeej ut wal, geej het ut evvel ok ni slech gehad met kerst en ald op nij.
    Alde Lind ging wal, haj wer mier iets te make met ut woord stationeer, hihi!
    Zien gister terug gekomme vaan Oesteriek en ut waas wer super! Sniej waas ovver ut algemien bes goot, aalien de laatste 2 daag waat broaj. Verder waas ut sjiek aal! Vette bleerbak, ik zeej ut wal wer, geld mot rollen!
    Kel, amuseer ow en we spreke os wer...
    Grusse Rudie!

• 17 Januari 2007 - 06:28

Vegas MAN!:

Kel het giet oow nog aaltied biestig good! Woa zitte nou ergens? Reejt de Ford ok good? Van benzine station naar benizne station haha?
    Ik reej merge naar Vegas, is kieke of ik mier tripje kan terug verdenen haha.

Get oow good kel!
    Greetz the USA man!

• 23 Januari 2007 - 22:11

Biekie, Truuje, Boer:

Hey Roelie,
    23.00 local time en we zitten mit zn 3e tot over de oere in dun olie!! De elektriker mot wer ff en storinkje oplossen. Kump inspector gadget wer mit zien samsonite teske aan mit enne laptop dureen. Problemen oplossen die ie zelluf gemakt heed!!! Zoe halte wal werk wah! Janow weej zien bliej mit enne kel deen gelijk kump aas weej um nudig hebbe. Aas geej treug zied komde ma noa os kunde wal waat geld liene vaan de sjeiks heer. Vakantie waas good veurige week allien waat weinig sneeuw wah. En heine haj en neeje koep. Haj baloe vaan truuje de ganse week op de kop (ohja die kat is verorbert door laura en daat is wer de hond vaan deen vaan goemans wettewal daat dink mit daat gezeeg woamej deen hond teage moor aan is gerend) janow roelie wies werres wah
    gegroet

• 24 Januari 2007 - 14:05

Twannie:

He Roellie,

Nog de beste wensen!! Bin dur een bietje laat mej, maar beter laat als noejt.
    Dat is een beter alt op neej, als dat kickbox-gala in de merthal.Echt supersjiek, ok die fotos, geweldig. En het weer is doar ok super zoe te zeen,vul beter als de vorst heer. Ben n is trouwens ok wer terug van down under. Haj het dur noar 5 weaken al wer gezeen.
    Bin ok wal beneejd wat vur werk geej dalijk got doan, klinkers leggen is wal wat vur ow!!of godde gewoen sneeje. Geniet maar good, down under en bin beneejd noar ow volgende verslag.

Gr oet de melderse

• 24 Januari 2007 - 17:50

Wim En Maria Engels:

roel nog de beste wensen en nog lange tijd uit lottum weg.ik verwacht je pas in dec.terug.nog veel plezier en zoek werk.de mazzel van wim engels

• 24 Januari 2007 - 21:35

Henk En Mien:

Hoi Roel hoe is het ik heb van Mam gehoord dat je werk hebt in de bouw.
    Dat zal wel tegen vallen naar zo'n lange tijd van pleziertjes en leve de lol.Maar ja als je de bodem van je knip kunt zien word het tijd om wat te gaan verdienen.Leuke berichten en foto's in je dagboek .Roel werk ze en heel veel groetjes van ome Henk en tante Mien

• 28 Januari 2007 - 12:39

Tante Betsie En Jos:

he roel lang geen bericht meer gestuurd. ik ga ervan uit dat je hard aan het werk bent toch wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag morgen. 22 is al niet meer zo piep maar een feestje bouwen zal ook nu wel lukken met al die nieuwe vrienden. maak er wat van en we volgen je op de voet dat zie je wel. groetjes

• 28 Januari 2007 - 13:07

Rudie:

He Roellie jong,

Proficiat wah met owwe 22e verjurdaag! maak der nog enne sjieke nach vaan en zurg daat ge genog binne kriegt, haha :)
    Kel, amuseer ow en we spreke os wal wer!
    Greetz Ruud.

• 28 Januari 2007 - 20:35

Truus En Jo:

Ha die Roel,
    Lang niets meer laten horen, maar volgen wel je route en verhalen. Bevalt het werken? Zeker lekker zweten met die hoge temperaturen.Is het nodig dar er weer dollars binnen komen? Leuke foto's, met al die vrienden. Proficiat met je 22 verjaardag, geniet ervan en maak er een knalfeest van!!!!! Groetjes uit Heytse, Jo, Truus,Bart,Rianne en Juul.

• 29 Januari 2007 - 12:13

Wil En Monique:

Er is er een jarig hoera hoera. Lang zal die leven. De rest mag je verder zelf zingen. Gefeliciteerd met je 22ste verjaardag. Veel plezier daaronder in Australië. Ook proficiat van je ome Ber, tante Tiny en Ruud.

Wil, Monique, Tom en Kim

groetjes yvonne

• 30 Januari 2007 - 11:19

Bekuil:

Hej roelie,
    proficiat wah met owwe 22ste verjuurdaag!
    ik hoop dat gej ut een bietje het kunne viere!
    ik zej ut wal wir as gej wat nejs het!

groetjes paul en siena

• 05 Februari 2007 - 17:38

Wim Engels:

roel beter laat dan niet als nog proficiat met je verjaardag ,Werk maar lekker lang dan verdien je ook veel .
    de groeten :wim

• 06 Februari 2007 - 06:43

Der Nase :

wat een stakker site !!

hahaha ... spreek je vanacht weer slaapmaatje !!

kusje op de P

• 08 Februari 2007 - 13:28

Rene:

Hey kerel van t goede OZ leven!!! Hoe is t nu?

Lekker aan t werk?

Wij gaan maandag 12-02 door naar Adelaide wanneer ben jij daar... Mis de Stoere Patsers wel een klein beetje:-)

Laat effe wat van je weten want heb mooie verhalen die ik niet op je site kan plaatsen!

Gr. uit Melbourne
    (a lovely city)

Rene

• 08 Februari 2007 - 13:32

Rene:

Hey pikkie Zie net op je site dat je de 29ste jarig was sorry pik, maar goed hierbij als nog: "proficiat met owwe 22ste verjuurdaag!"
    Op ze Belgs dan maar heeee!

Gr. Rene

• 16 Februari 2007 - 09:12

Ellen:

Hee broertje!

Ben je zo hard aan het werk dat je geen tijd meer hebt om een update te schrijven? Schrijf maar snel weer een stukje en laat eens een paar foto's zien van het huis dat je aan het bouwen bent!

Liefs Ellen

• 22 Februari 2007 - 01:57

Houdoe He:

He Roelie! Jij moet het wel gruwelijk druk hebben met uhm... tsja...met uhm... Wat ben je eigenlijk aan het doen? Elke keer als ik je site ckeck zie ik hetzelfde bericht.

Meestal is dat een teken dat je het naar je zin hebt!

• 23 Februari 2007 - 12:24

Grondlegger:

wat dat deurt nondeju

• 27 Februari 2007 - 21:37

Maria:

HOLDEN!?!?!?!

• 01 Maart 2007 - 14:55

Els:

hey roel! Echt leuk om je verhalen weer eens te lezen! Carnaval was super gezellig maar goed dat is al weer even geleden! Eey have fun nog daaro en spreek je binnenkort wel weer xxxies els

• 29 Januari 2008 - 09:40

Pap En Mam:

Ha Roelie

Proficiat met je 23e verjaardag en maak er een leuke dag van maar dat zal wel lukken denk ik. Zult er vanmiddag wel eentje !!!! op gaan drinken. Hoorde gister dat je de rest van de week vakantie hebt zodat je er volgende week weer helemaal tegenaan kunt. Gekke Maondag was weer gezellig hoorde dat je ’s middags nog maar 100 km voor Venlo zat. Toch niet helemaal doorgekomen??
    Bellen wel weer een keertje

Groetjes Pap en Mam